Blog Yazarlarının Sözlüğü: Blog Sözlük



Bloggerım veya blog okuyucusuyum diyorsanız yazının tamamını okumalısınız. 

   Son dönemde gittikçe artan blog yazarlığı ve blog okuyucuları için bilirsiniz ki Bumerang dışında blogseverleri bir araya getiren bir ortam yoktu. Ta ki Blog Sözlük açılana dek. 

   Birçok blogger ve blog okuyucusu ile iletişime geçmek için de tartışılmaz en iyi ortamlardan biri olduğunu söyleyebilirim. 


Peki Bu Blog Sözlük Nedir?

  Blog Sözlük, blog yazarları ve blog takipçilerinin ortak bir platformda buluşması amacıyla yine blog yazarları tarafından oluşturulmuş bir sözlük projesidir. 

  Benim için blog sözlük, benim gibi bloggerlar için, paha biçilemez bir blog tanıtım ortamı. Pek çok güzel blogu keşfetmenizi de sağlıyor. 

Ya Nasıl Kayıt Olunuyor Buna?


  Dediğinizi duyar gibiyim. Kayıt olabilmek için öncelikle bir davet koduna ihtiyacınız var. Bende bir tane olacaktı sanırım. Bana ulaşmak için yorum bırakmanız yeterli. 

    Benim dışımda blog sözlük yaratıcılarından olan Sezer Bey'e bu isteğinizi belirtmeniz bile yeterli olacaktır. Sezer Bey'in sitesi için buyrun buradan 

  Tamam Davet Kodumu Aldım, Şimdi Ne Yapacağım?

   Bu davet koduna erişince yapmanız gereken tek şey gerekli alanları doldurmanız ve beklemeniz. Üye olmanızda bir sakınca bulunmadığı takdirde moderatör sizi mail aracılığıyla bilgilendirecektir. Ardından sınırsızca entry girip sizler gibi olan blog yazarlarıyla veya okuyucularıyla tanışabilirsiniz. 
  
   En sevdiğim yanlarından biri de çaylak olma gibi bir durumunuz yok.

   Büyük emekler sonucu hazırlanmış bu sözlüğe ilgi her geçen gün artıyor. Bence çok geç kalmadan ön sıralardan koltuğunuzu alın. 

   Konu hakkında merak ettiğiniz yahut yardım istediğiniz her an bana ulaşabileceğinizi de unutmayın.

İncelemek isteyenler için buyrun buradan tık



Artık Facebook üzerinden de takip edebilirsiniz: buyrun buradan






Özlem Ekici

Blog yazarı

2 yorum:

  1. Her geçen gün yayıldığını ve tanıtım yazılarını görmek ne kadar güzel. İlk çıktığında üye olup, yazımı paylaşmıştım. İsteyen bir adet davetiye kodu ben de verebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gereken değeri görmesi için sözlük yazarları olarak uğraşıyoruz. Ve diyoruz ki işte böyle samimi ve güzel bir ortam. İlginiz için teşekkür ederim Semih bey.

      Sil

Instagram