Yazılarım E-postana gelsin.

Yaz E-Postanı!

11 Ekim 2016 Salı

Wattpad Nedir?

Özlem Ekici


    Wattpad, son zamanlarda gittikçe popülerliğini arttırmaya devam eden dünyaca ünlü olmasına karşın yeni yeni ülkemizde de ünlenmeye başlayan hikaye paylaşma ve keşfetme platformudur. 

   Kısacası ben hikayeler, romanlar yazıyorum ve okunsun istiyorum derseniz rahatça üye olup paylaşımda bulunabileceğiniz bir ortamdır. Altı yıldır üye olmama rağmen yaklaşık bir yıldır yazarak devam ediyorum. Uzun süredir iki kelime karalamışlığım olmasa da girmeye değer bir ortam olduğunu söyleyebilirim.

   Üstelik son dönemde yayınevleri tarafından büyük bir ilgiyle takip edilen bir platform olduğunu da göz önünde bulundurursak genç yazarlar için bulunmaz bir keşfedilme platformu olduğu apaçık ortadadır. 

   Yazmak ve keşfedilmek istiyorum dediniz ve yazmaya başladınız. Sanmayın ki çok kolay bir şekilde keşfedileceğim. Her işte olduğu gibi bu işte de sabır en ön planda. Sabretmeli ve düzenli yazmalısınız. Ayrıca birçok destek hesabı barındırdığı gibi yıl içinde düzenlenen yarışmalara katılıp okuyucu kitlenizi arttırabilirsiniz.

Nasıl Üye Olurum?

  Bu iş için sadece bir e-mail adresine ihtiyacınız var. Wattpad.com üzerinden rahatça üye olabilirsiniz. E-mail adresinize gelen maili onayladıktan sonra dilediğiniz gibi hikaye yazabilir, yazdığınız hikayeyi paylaşabilir, paylaşılan hikayeleri okuyabilir ve yorum yazabilirsiniz. 

  Üstelik uygulamayı google play store ve app store üzerinden edinebilirsiniz. Kütüphanenize eklediğiniz takdirde çevrimdışı olarak da okuyabilirsiniz. 

Benim profilime ulaşmak isterseniz şuradan tık

Merak ettiğiniz ve yardım lazım bana dediğiniz her an bana ulaşabileceğinizi de hatırlattıktan sonra hadi bana eyvallah. 







Özlem Ekici / LEVLA LAVİN

Blogger, Grafik Tasarımcı, Öğrenci

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright 28.02.2016 - 2017© , Blogger Templates | Blogger Kişisel Blog Sitesi