Sinemasever Levla'dan 1

   Evet, doğru okudunuz. Vize haftam olmasına rağmen vizyonu bu bir haftada üç film izleyerek dağıttım.  

   Öncelikle  herkesin merakla beklemesini sağlayacak derecede şaşalı reklamlarla vizyona bomba gibi giren “İkimizin Yerine” filmini izledim. Büyük bir önyargıyla girmiştim bu filme, ancak şu an bu önyargıyı beslediğim için utanç duyuyorum. O anki önyargıdan bahsedecek olursak şöyle diyebilirim: eğer fragmanını izlediyseniz de göreceğiniz gibi öğretmen ve öğrenci arasındaki aşkı içerdiğini görebilirsiniz. Buna aldırmayın, aslında öyle bir şey olmadığını izleyince siz de göreceksiniz. Aman efendim, yılın aşk filmi öğretmen-öğrenci aşkı gibi bir ahlaksızlığı işleyecek kadar düştü mü bu toplum, bu nedir, nereye gidiyoruz biz vs. gibi birçok büyük laf ve önyargılarla zoraki girdim filme. Lakin dediğim gibi bu önyargılar için şu an utanç duyuyorum. Öyle bir aşk üzerine kurulu bir film değil. Eğer siz de böyle bir önyargıya sahipseniz, yanlış yoldasınız efendiler.   
 Filmden bahsedip izlemeyenler için mahvetmeyeceğim bu yazıyı. Ama şunu söylemeliyim ki Nejat İşler’in olduğu bir filmden daha fazlasını beklerdim. Yine beğenmedi, ne doymaz gözü varmış be!   O değil de Serenay’ın esmer hali kadar bir çirkinliğe nasıl aşık oldun Nejat abi ya!    Yeterince spoiler verdiğine inanan Levla’dan bu film için bu kadar.



   Gelelim ikinci filmimize “Doktor Strange”. Evet, ben bir Marvel filmine gittim. Uyumadan pür dikkat izlediğim ikinci Marvel filmim bu oldu.    Levla: ‘Birincisi tabi ki Deadpool!’ diyerekten saçlarını savurdu. Mistik filmlerin böyle güzel işlenmesini oldum olası seven ben, abartacağım , bu filme bayıldım. Tabi belki bu beğenmenin altında başroldeki Benedict Cumberbatch olmasından da kaynaklanıyor olabilir. Marvel sevenler zaten sevecektir, sevmeyenler de beğenecektir diye düşündüğüm bir filmdi. Aynı zamanda üç boyutlu izlemek de ayrı bir zevkti. Gözlük üstüne gözlük nasıl göründüğümü düşünmeyerek, salon da iyi ki karanlıktı, içimi rahatlatıyorum ama olsun. Doktor Strange marvel ve mistisizm sevenler için kesinlikle izlenmesi gereken bir film diyerekten bu film hakkında söyleyeceklerimi sonlandırıyorum.


   Son izlediğim filme gelirsek vizyonda taptaze filmlerden “Benim Adım Feridun”. Başrolde Halil Sezai’yi görür görmez kesinlikle buna gitmeliyiz diyerek tutturmuştum. Gittik efendiler, umduğumuzu bulamadık gibi ama olsun. Hoş vakit geçirdik, güldük eğlendik. Halil abiden farklı bir film beklemiştim, malum İncir Reçeli’nin üzerine beklentimiz yüksekti. Ama ben umduğumu bulamadım efendim. Hani ağladığımız filmler Halil abi? Aslında bir yönden de bu rolde görmek beni mutlu etti. Hep ağlatmıyormuş, güldüren de bir adammış kendileri. Ama nolursa olsun yine bir duygusal roldeydi.   Sonuç olarak hem duygusal hem de güldüren biri olan Halil abi yine güzel bir yapıttaydı. Çağan Irmak filmi olduğunu da söylemeden geçmeyelim.  Kitabı okuyanlar filmi yetersiz bulabilirler ama kitapların filmleri genelde böyle oluyor bilirsiniz. Ayrılık üzerine bir filmin bu kadar eğlendirebilmesi de ayrı bir ironi.   



   Dolu dolu bir hafta geçirdim diyebilirim yani. Sinemasıydı, okuluydu, vizesiydi, gezmesiydi, alışverişiydi dersek bu hafta hem yorucu hem de güzeldi. Bu nacizane filmleri sizinle de paylaşmak istedim, çünkü gerçekten vizyon bu aralar dopdolu. Sinemaya gidin, eğlenin efendiler. Yine buralarda bir yerlerde görüşmek üzere hoş kalın. 




Artık Facebook üzerinden de takip edebilirsiniz: buyrun buradan


Özlem Ekici

Blog yazarı

18 yorum:

  1. Doctor Strange'i izlemeyi düşünüyordum zaten ama İkimizin Yerine filmine inanılmaz bir önyargım vardı, şu an ona da bir şans vermeliyim diye düşündüm. Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim. İkimizin yerineye de şans vermeni isterim. Umarım beğenirsin ve yorumunu da iletirsin :)

      Sil
  2. Yorum için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  3. O gözlük üstüne gözlük olayı bizde de var kardeşim ben ve arkadaşım hep beraber gidiyoruz , millet deli gözü ile bakıyor artık bize :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen deli bunlar gibi bakıyorlar bize :)

      Sil
  4. Merhaba keşif etkinliğinden geldim hemen takibe aldım bende bekliyorum😊
    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Merak ettiğim üç film bir arada, ne güzel yorumlamışsınız. "Benim Adım Feridun" ve "İkimizin Yerine" özellikle en merak ettiklerim arasındaydı. Ama "Benim Adım Feridun" bir Çağan Irmak filmi olarak az buçuk hayal kırıklığı olacak gibi geldi bana. Çağan Irmak filmlerini hep merak etmiş ve çok sevmişimdir. Sinemada izleyip izlememek konusunda kararsız kaldım doğrusu :) Neyse kısmet artık.

    Bloğuma bıraktığınız güzel yorum için tekrar teşekkür ederim. İnanın ben de çok hoş bir blog ile karşılaştım bu vesile ile. Bundan sonra sık sık görüşmek dileğiyle :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağan Irmak filmi olarak değerlendirirsek gayet güzel bir film lakin ben Halil Sezai olunca daha fazla bir beklentiyle gitmiştim. Sebebi tabi ki İncir Reçeli gibi bir filmden sonra bundan da böyle bir beklenti içindeydim. Sevebileceğinizi düşünüyorum ancak siz bilirsiniz yine de.
      Böyle güzel bir yorum bıraktığınız için ben teşekkür ederim. Beğenmeniz beni inanın çok mutlu etti. Dediğiniz gibi sık sık görüşmek dileğiyle. Sağlıcakla kalın. :)

      Sil
  6. Benim adım feridun nedense heryerde görüyorum. Hadi hayırlısı bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence gitmeniz için gönderilen işaretler bunlar :) Bence siz bir o filme gidin :))

      Sil
  7. Blgunuza bayıldım!Ne kadar sanatsal,ne kadar göz yormayan,ne kadar güzel bir blog!Böyle blogları tanımak harika bir şey.Bu arada bahsettiğiniz filmlerden sadece İkimizin Yerine'yi izledim,bir kaç hafta önce.Harika bir film değildi ama senaryosu güzel geldi bana.Serenay Sarıkaya sevmeyenlerden misiniz?Ben sevmiyorum pek nedense.Filmleri çok güzel anlatmışsınız,Dr Strange'i izlemek istiyorum şu an.Teşekkürler. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hoş geldiniz öyleyse :) Serenay Sarıkaya fanı değilim ama oradaki hali özellikle esmer hali cidden çok kötüydü :) Doktor strange'i bence de izlemelisiniz :)

      Sil
  8. Doktoru tek geçerim başkada bir şey demem :) Paylaşım için teşekkürler Evet söylermisin bu hangisiydi müzik uzun zaman oldu :)

    YanıtlaSil
  9. Eksik kaldık, bırakıldık: Balmorhea-Remembrance
    Herkesin bir yara izi vardır: Leyla ile Mecnun dizindeki ud müziği
    Hoşçakal diyen geri gelmez: Leyla ile Mecnun dizindeki elektrogitar soundtrackı
    İnsan insanın yarasıdır: Mark Eliyahu-Journey
    Kalbim acıdı: Kazım Koyuncu & Umay Umay-Kalbim acıdı
    Endless: Thurisaz-Endless
    playlistin tamamı bu istersen de bu linkten ulaşabilirsin hepsine https://www.youtube.com/watch?v=YJ__ja4QpMM&list=PLhZoUfrJ778EE3dVrQYz6tLhDwzaaf0Ah

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten de dolu dolu bir hafta olmuş. Ben de film önerileri almış oldum böylece :)

    YanıtlaSil

Instagram