Yazılarım E-postana gelsin.

Yaz E-Postanı!

6 Aralık 2016 Salı

Mim: 2017'ye Doğru

Özlem Ekici
   Bloggerlar arasında bir 2017 mimidir gidiyor. Tabi bu seferki mimden ben de nasibimi almış bulunmaktayım. kariyergirisim.blogspot.com.tr beni mimlemiş ve güzel bir tanışma şeklini de başlatmış aslında. Ben de sayesinde onu ve blogunu tanımış oldum. Üstüne bir de seymenleyla.blogspot.com.tr blogunun sahibi (çok tatlı bir kız) da beni mimlemiş. İki mimin altında kaldım. :)) Neyse lafı çok uzatmadan sorularımıza başlayalım.

1-Kimse mükemmel değildir ama yine de eksikleri düzeltmek mümkün. Huylu huyundan geçmez mi dersin? Yoksa şu huyumu değiştirsem hiç fena olmaz mı? Nedir o huyun? 2017 için kendinde değiştirmek istediklerin neler?

  Çok da düşünmeden bu cevabı veriyorum, çünkü yaklaşık üç yıldır değiştirmeye çabaladığım bir yönüm bu. Çok kararsız biriyimdir ben. Hayatımdaki gelgitlerin, ani değişimlerin sebebi kararsızlığımdır. Bundan kurtulmak için bazen çok fevri kararlar alıyorum ki bunlar çoğu zaman yanlış kararlar olabiliyor. Bu durumda ise "En kötü karar bile kararsızlıktan iyidir." diyerek teselli ediyorum kendimi. Ah canım kendim! (Yazar hafiften delirmeye başladı.)

2-Meşhur Alaaddin'in Sihirli Lambası oldu ya kucağına düştü. Ve tabi ki 3 dilek hakkı verdi. Dikkatli düşün, klavyeden çıkan her cümleyi gerçeğe dönüştürebilir. Ne dilerdin?

  Sonsuz dilek hakkı dermişim :)) Şakaydı. Öhö öhö, ciddi ol Levla. Öncelikle ilk dilek hakkım olarak yarım bıraktığım romanı tamamlayabilecek vaktin bana verilmesini isterdim. Tabi ikinci olarak da o romanın istediğim yayınevi tarafından bastırabilmek isterdim. Üçüncü olarak çocukların artık ölmemesini dilerdim. Çünkü bu kötü dünyada tek masum kalanlar onlardı ve onların ölmesi bu dünyanın daha da kötü bir yer olması demek.

3-Şimdi gerçek hayata dönüyoruz, evin, çocukların, kendin, kedin.. için yeni yılda neler yapmak var aklında? Şimdiden düşünelim ki, yeni yıl kapıda hazırlıksız yakalanmayalım :)

  Bloga düzenli olarak yazı koyacağım. (Koyamadı.) Okul ortalamamı yükseltmek için daha çok çalışacağım. (Çalışmadı.) En önemlisi de hayallerini gerçekleştirmek için güzel bir iş bulmalıyım. Bu liste uzar da gider ama plan yapsam bile pek uymayan biriyimdir. Çok da uzatmamak lazım diyerekten hadi diğer soruya hoop!!

4-Piyangodan büyük ikramiye çıksa hepimiz dünyayı gezeriz değil mi? Sen neler yapmak isterdin? Bir de şöyle düşün, o istediklerin için çok  para şart mı? Belki de değildir.

  İlk olarak bir ev alırdım. Her zaman istediğim bir şey olaraktan bir odasını kütüphane şeklinde düzenleyip kitaplarla doldururdum. Çatı katında resim atölyesini de unutmayalım, büyük bir penceresi olmalı ki iyi ışık alsın. Bunlar için çok da büyük bir paraya ihtiyacım yok aslında ama eminim ki paranın çokluğu oranında isteklerim de o kadar artar ve büyürdü. O yüzden bir zahmet bana çıkmasın o ikramiye :)

5-Para para para. Para harcamadan da gerçekleştirebileceğin hayallerin vardır elbet. Haydi onları da paylaş, bekliyoruz.

  Daha çok yazmak ve daha çok yüreğe dokunmak için blog yazarlığı veya başka site/dergi gibi ortamlarda yazarlığımı geliştirmek istiyorum. Bunun için de daha çok okuyup daha çok gözlem yapmalıyım. Bol bol resim sergilerini gezmek istiyorum. En azından bir kişi de olsa ona mutlu olmanın elindekilerle de sağlanabileceğini göstermek istiyorum. Dahası mı? Birçok isteğim var, umudum var. En çok istediğim de yazdıklarımla insanların yüreğine dokunmak. Bunun için bana para gerekmiyor. Bu blog sayesinde bile şimdiye kadar binlerce kişiye ulaştım. Her şey para değil bu dünyada. Mutluluğun bir fiyatı yoktur, küçük bir çocuğun yüzündeki gülümsemenin parayla ölçülür bir değeri yoktur. 


  Evet, sorular bu kadardı. Şimdi kimleri mimleyeceğimiz kısıma gelelim. Tanıdığım veya henüz tanışmadığım birçok bloggerı eklemek istiyorum ama şimdilik aklıma gelenleri ekleyeceğim. İsterseniz yorumda blogunuzu belirtip siz de katılabilirsiniz. Şimdiden iyi ve bol gülümsemeli bir yıl geçirmeniz dileğiyle, mutlu yıllar!! :))

http://www.gonuldendile.com/

http://sokakkopegii.blogspot.com.tr/


Özlem Ekici / LEVLA LAVİN

Blogger, Grafik Tasarımcı, Öğrenci

16 yorum:

  1. çok sevimli cevapların yaaa (gülmedi) :) ilk cevabın boşveer öyle ol işteeee roman işallah. baksana bi son yazımaaa içinde sen varsın bi de mimi de istersen yap bi deeee bak bi özlem ekici daha var burdaa eskideeen :)

    http://asyytr.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep ne diyim sana ben ya, seviyorum seni. Hemen bakıyorum. Daha önce karşılaşmamıştım bu Özlem'e :))

      Sil
  2. Tüm dileklerin gerçekleşsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Eğlenceli cevaplardı. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel cevaplar vermişsin :) bu mimi bende yapmıştım. gerçekten cevaplanmaya değer sorular içeriyor

    YanıtlaSil
  5. çok güzel düşünülmüş ve de ince cevaplar umarım tüm dileklerin bi gün gerçek olur :)

    YanıtlaSil
  6. Mükemmel bir mim etkinliği olmuş <3 ayrıca beni unutmadığın için sana çoook teşekkür ederim :D ben de yazacağım ennn kısa zamanda <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin cevaplarını da merakla bekliyorum öyleyse :) ben teşekkür ederim :)

      Sil
  7. mim için çok teşekkür edeerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Berk. Cevaplarını merakla bekliyorum. :)

      Sil
  8. İyiydi ve çok doğaldı cevaplar. Deep çok tatlı ya...Seni tanıdığıma çok sevindim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Deep çok tatlı biri. Ben de seni tanıdığıma çok memnunum Ece abla. :)

      Sil

Copyright 28.02.2016 - 2017© , Blogger Templates | Blogger Kişisel Blog Sitesi