Yazılarım E-postana gelsin.

Yaz E-Postanı!

12 Ocak 2017 Perşembe

Bir Ayrılış Hikayesi - Nazım Hikmet Ran

Özlem Ekici

Erkek kadına dedi ki:
- Seni seviyorum,
ama nasıl?
avuçlarımda camdan bir parça gibi kalbimi sıkıp
parmaklarımı kanatarak
kırasıya,
çıldırasıya...
Erkek kadına dedi ki:
- Seni seviyorum,
ama nasıl?
kilometrelerce derin, kilometrelerce dümdüz,
yüzde yüz, yüzde bin beşyüz
yüzde hudutsuz kere yüz...
Kadın erkeğe dedi ki:
- Baktım
dudağımla, yüreğimle, kafamla;
severek, korkarak, eğilerek,
dudağına, yüreğine, kafana.
Şimdi ne söylüyorsam
karanlıkta bir fısıltı gibi sen öğrettin bana...
Ve artık
biliyorum:
Toprağın
Yüzü güneşli bir ana gibi
En son, en güzel çocuğunu emzirdiğini...

Fakat neyleyim
saçlarım dolanmış
ölmekte olanın parmaklarına
başımı kurtarmam kâbil
değil!
Sen
yürümelisin,
yeni doğan çocuğun
gözlerine bakarak...

Sen
yürümelisin,
beni bırakarak...

Kadın sustu.

SARILDILAR

Bir kitap düştü yere...
Kapandı bir pencere...

AYRILDILAR...

Nazım Hikmet Ran





Özlem Ekici / LEVLA LAVİN

Levla da benim, Özlem de ama buralarda çoğunlukla Levla'nın izini sürüyoruz.

9 comments:

  1. Vera'nın bakışı... Ne yazsam.. Keder...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel sevmeler varmış dedirtiyor bizlere :)

      Sil
  2. Çok güzel bir şiir gerçekten Paylaştığın için teşekkürler. Sizi de benim bloguma bekliyoruuum...

    YanıtlaSil
  3. İçimi sızlatdı bu şeir... Bir təəssüf, peşmanlıq, qırıqlıq hissi yaratdı məndə... Nakam sevgiləri, nisgilli qəlbləri xatırlatdı... Təşəkkürlər.

    YanıtlaSil
  4. Nazım'ın kalemine sağlık, ne denilebilir ki.....
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Yasadin mi aski böyle deli yasayacaksin...

    YanıtlaSil
  6. Aşk iki kişinin aynı zamanlarda ulaşabileceği en güzel duygudur. Saygıyla anıyoruz şairimizi. Sevgiler kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok doğru Ece abla. Tek taraflı olmuyor zaten. Nazım Hikmet de ne güzel aşklar yaşamış bir üstattır. Kucak dolusu sevgiler sana :))

      Sil

**Yorumlar sayesinde görüşüyoruz, yorum yazmadan geçmeyin.
**Lütfen yorum kısmında link vermeyin, link içeren yorumlar yayınlanmıyor.
**Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Özlem Ekici, Personal Blogger Templates | Blog aa

Levla'nın Not Defteri - Kişisel Blog | Bütün Hakları Saklıdır | Copyright © | 2016 - 2023