Yazılarım E-postana gelsin.

Yaz E-Postanı!

23 Ekim 2016 Pazar

Bir Dünya İstiyorum

Özlem Ekici

 Yaşanacak Dünya istiyorum...

 Nasıl bir dünya istiyorum biliyor musun? Herkesin herkese saygı duyduğu, savaşların olmadığı, herkesin birbirine sevgi duyduğu bir dünya istiyorum…

 İncir çekirdeğini dahi doldurmayacak kadar küçük sebeplerden cinayet değil de bir kitabı tartışsınlar istiyorum…

 En büyük tartışmamız, kavgamız renklerin uyumu, yazarın kelimeleri kullanımı olsun istiyorum…

 Ben burada basit şeyleri bile dert ederken, o kıyafetim bu kıyafetine uymuyor hangisini seçsem diye düşünürken dünyanın başka bir yerinde yaşam mı ölüm mü diye tercih yapılmasın istiyorum…

 Yemeğin baharatını sorun yaparken bir lokma ekmek bulmak için yüzlerce insan birbirini çiğnemesin, her saat onlarca insan açlıktan ölmesin istiyorum…

 Birbirimize sevgi duyup herkesin paylaşmacı, mutlu olmasını istiyorum…

 Bebekler ölmesin, o küçücük bedenleriyle etrafa neşe saçsın istiyorum…

 Şehitler bir kor gibi halkın yüreğine düşmesin, analar ağlamasın istiyorum…

 Dünya ülkeleri olarak bilimi, teknolojiyi birlikte geliştirelim, hastalıklar olmasın istiyorum…

 Hırsızlıklar olmasın, hayatın her anında paylaşmacı olalım istiyorum…

 İlkbahar gelince ülkece uçurtma şenlikleri yapalım, uçurtmalarımız dallara takılınca gökyüzüne küselim sonra da kafamızı kaldırıp gökyüzüne baktığımızda böyle bir özgürlüğe küsülür mü deyip kendimize gülelim…

 Benim uçurtmam seninkinden daha yüksek derken bir kuş uçurtmamızı delsin sonra tüm gururumuz bir anda kendini kahkahalara bıraksın…

 Kış gelsin en büyük kardan adamı yapmak için uğraşalım, kartopu oynayalım, kayalım sonra düşünce birbirimize gülelim…

 Sonbahar gelince dökülen yaprakların fotoğraflarını çekelim, yaprak yığınlarını toplayalım sonra üzerine atlayalım çocuk gibi eğlenelim…

 Yaz gelince plajlar kumdan kalelerle her yer neşeyle dolsun, güneşin doğuşunu, batışını izleyelim…

 Sokaktaki kaldırım taşlarının her birini boyayalım, duvarlara resimler çizelim, çiçeklerle dolduralım, çimlerin üzerinde piknik yapalım, hayvanları koruyalım…

 Biz dünyayı renklendirelim…

 Birlikte yapabileceğimiz çok şey var…

 Birlikteliğimizin tadını çıkartalım, kuvvetini, neşesini kullanalım…

 Genç yaşlı demeden bunu hep birlikte yapalım…

 Hep birlikte eğlenelim…

 Yaş önemli değil sadece genç hissetmek önemli…

 Dünya olarak yapalım bunu, sevgiyle, birlikle, dayanışmayla… Çok uzak geliyor değil mi bunlar? Aslında düşününce engel olan hiçbir sebep de yok, olamaz da…


 Bir insan bir insanın hayatına son veriyorsa, bunu hiçbir sebep açıklayamaz… 

 Siz umudunuzu kaybetmeyin, bir gün olacak inanıyorum… Siz de inanın olur mu? Mutlu kalın…




Artık Facebook üzerinden de takip edebilirsiniz: buyrun buradan



Özlem Ekici / LEVLA LAVİN

Blogger, Grafik Tasarımcı, Öğrenci

20 yorum:

  1. "Biz dünyayı renklendirelim"... Ne güzel bir yazı, ne güzel dilekler bunlar... Keşke diyesi geliyor insanın, keşke hepsi gerçek olsa... Kaleminize sağlık, inanıyorum ki hepsi bir gün gerçekleşecek :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir yazı olmuş-çoğu zaman yaptığımız saçma kavgaların,tartışmaların bizimle aynı şartlara sahip olmayanların olduğu bir dünya da bir kez daha ne kadar saçma olduğunu;tekrar tekrar şükretmem ve onlar için dua etmem gerektiğini de
    teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. melabaaaağ hoşgeldin aramızaaaa yine görüşürüüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :) hoşbuldum :) görüşürüz :)

      Sil
  4. tabisi umut etcez hayal etcez ama de miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle umut ve hayal olmadan yaşanmaz :)

      Sil
  5. Keşke sizin iyi niyetinizi taşısa bütün insanlar. Ama öyle bir dünya hiç olmadı ve olmayacak. Bunca olumsuzluğa rağmen biz yine de tarafımızı belli edelim. Bu güzel yazı için kutlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Belki bir gün olur umuduyla yaşıyoruz. Belki bir gün öyle bir dünya olur.

      Sil
  6. Merhaba yazdıklarında o kadar haklısın ki 😊 bloğunu takibe aldım bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, en kısa sürede bakacağım.

      Sil
  7. Deep Tone, blog tanıtımıyla duyurmuş sizi bize. O halde takibe geldim. Merhaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldiniz. Teşekkür ederim.

      Sil
  8. heeey bak son yazımaaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baktım tatlım ve çook teşekkür ederim :))

      Sil
  9. Deep önermiş bende geldim takibe aldım blogumada beklerim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, en kısa zamanda ben de bir uğrarım :)

      Sil
  10. Ne kadar güzel bir blog...
    Ne güzel umutlar...
    Umut olmadan yaşanmaz zaten,
    insan umudu kadar güzeldir.
    Siz de çok güzelsiniz.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim, teşekkür ederim. Umut yaşama sebebimiz bir çoğumuz için böyle en azından. Tekrar teşekkür ederim.

      Sil

Copyright 28.02.2016 - 2017© , Blogger Templates | Blogger Kişisel Blog Sitesi

Levla'nın Not Defteri - Kişisel Blog | Copyright © 2017