Yazılarım E-postana gelsin.

Yaz E-Postanı!

25 Şubat 2017 Cumartesi

Sana Büyük Bir Sır Vereceğim

Özlem Ekici

Sana büyük bir sır vereceğim
Zaman sensin
Zaman kadındır ister ki hep okşansın
Diz çökülsün hep
Dökülmesi gereken bir giysi gibi ayaklarına
Bir taranmış
Bir upuzun saç gibi zaman
Soluğun buğulandırıp sildiğin ayna gibi
Zaman sensin, uyuyan sen
Şafakta ben uykusuz seni beklerken
Sensin gırtlağıma dalan, bir bıçak gibi…
Ah bu söyleyemediğim işkencesi hiç geçmeyen zamanın
Bu mavi çanaklarda kan gibi
Durdurulmuş zamanın işkencesi
Ah bu daha beter işkencesi hiç mi hiç giderilmiş istekten
Bu göz susuzluğundan sen yürürken odada
Bense bilirim büyüyü bozmamak gerektiğini
Daha beter seni kaçak
Seni yabancı bilmekten
Aklın ayrı bir yerde gönlün ayrı bir yüzyılda kalmaktan
Tanrım ne ağırdır sözcükler
Asıl demek istediğim bu.
Hazzın ötesinde sevgim
Hiçbir zararın erişemeyeceği yerde bugün
Sevgim
Sen ki benim saat-şakağımda vurursun
Boğulurum soluk alıp vermesen
Tenimde bir duraksar ve yerleşir adımın.
Sana büyük bir sır vereceğim
Korkuyorum senden
Korkuyorum yanın sıra gidenden pencerelere doğru akşam üzeri
Ek kol oynatışından söylenmeyen sözlerden
Korkuyorum hızlı ve yavaş zamandan
Korkuyorum senden.
Sana büyük bir sır vereceğim
Kapat kapıları
Ölmek daha kolaydır sevmekten
Bundandır işte benim yaşamaya katlanmam.


Ufacık Bir Not: Bizi Facebook üzerinden takip edebilirsiniz...

Özlem Ekici / LEVLA LAVİN

Blogger, Grafik Tasarımcı, Öğrenci

8 yorum:

  1. Ölmek daha kolay sevmekten, doğru Özlem :( Çok güzeldi kızım. Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ece abla. Kucak dolusu sevgiler. :)

      Sil
  2. Ölmek daha kolay sevmekten
    .Bir arkadaşım da aynı cümleyi kurmuştu vaktiyle.Etrafa sevgiyle bakınca sevmek de kolaylaşıyor gibime geliyor.Yoksa kendimi mi kandırıyorum?Kaleminize,yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim devamını beklerim...

    YanıtlaSil
  4. tebrikler şiirinizi ve blogunuzdaki müziği çok beğendim, aslında ikisi de birbirini tamamladı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiyseniz ne mutlu bize :) Teşekkür ederiz :)

      Sil

Copyright 28.02.2016 - 2017© , Blogger Templates | Blogger Kişisel Blog Sitesi

Levla'nın Not Defteri - Kişisel Blog | Copyright © 2017