Yazılarım E-postana gelsin.

Yaz E-Postanı!

18 Ekim 2019 Cuma

İbrahim - Asaf Halet Çelebi

Özlem Ekici

İbrahim
içimdeki putları devir
elindeki baltayla
kırılan putların yerine
yenilerini koyan kim?

Güneş buzdan evimi yıktı
koca buzlar düştü
putların boyunları kırıldı
İbrahim
güneşi evime sokan kim?

Asma bahçelerinde dolaşan güzelleri
Buhtunnasır put yaptı
ben ki zamansız bahçeleri kucakladım
güzeller bende kaldı
İbrahim
gönlümü put sanıp da kıran kim?


Asaf Halet Çelebi

Özlem Ekici / LEVLA LAVİN

Levla da benim, Özlem de ama buralarda çoğunlukla Levla'nın izini sürüyoruz.

4 comments:

  1. Şairin "He" adlı şiirini ve bu şiiri çok severim. Bu şiirin bir de ezgisi vardır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, o şiiri de paylaşmayı istiyordum lakin nedense ilk bunu paylaşmak geldi içimden. :))

      Sil
  2. Çok güzel bir şiir, paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim, ben teşekkür ederim :)

      Sil

**Yorumlar sayesinde görüşüyoruz, yorum yazmadan geçmeyin.
**Lütfen yorum kısmında link vermeyin, link içeren yorumlar yayınlanmıyor.
**Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Özlem Ekici, Personal Blogger Templates | Blog aa

Levla'nın Not Defteri - Kişisel Blog | Bütün Hakları Saklıdır | Copyright © | 2016 - 2023