Yazılarım E-postana gelsin.

Yaz E-Postanı!

16 Ağustos 2017 Çarşamba

Jurnal #5 : Gelişmeler Aşkına

Özlem Ekici

Merhaba değerli okuyucu, size birkaç gelişme ile geldim yine.

Bildiğiniz üzere Kalender dergisinde yazıyordum. Öncelikle ondan bahsedelim, çünkü yeni sayısı bomba gibi geliyor. Bu sayı Cemal Süreya konulu, posteri ve ayraç hediyeli yani ayrı bir güzel. Neyse efendiler, dergiye ulaşmanın yollarını şu yazımda bahsetmiştim.
Yazı için tık


Diğer bir konuya gelirsek roportajmerkezi.com ile bir röportajımız gerçekleşti, onu da şuracığa bırakıyorum.
Röportaj için tık

Okul durumuna gelirsek artık hacettepeli oldum. Hayalini kurduğum bölümde okuyacağım.

Peki şu sıralar Levla napıyor derseniz, şöyle ki bol bol dil çalışıyor. Bildiği dilleri geliştirmek için çırpınıyor. Kitaplar okuyor, notlar alıyor, evde yabancı gibi konuşup yaşıyor. :)

Çok da uzatmadan hoş kalın okuyucu. Hep hoş ve umutlu kal. Hoşça kal.

Özlem Ekici / LEVLA LAVİN

Levla da benim, Özlem de ama buralarda çoğunlukla Levla'nın izini sürüyoruz.

15 comments:

  1. Tebrik ederim, hayalini kurduğun bölüme girmiş olmana sevindim..
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kucak dolusu sevgilerle :)))

      Sil
  2. Hayalini kurduğunuz bölümde olmanıza sevindim.Yolunuz açık olsun.Derginin sayısı da güzele benziyor.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Evet özellikle bu sayısı çok güzel :))

      Sil
  3. İstediğin bölümde eğitimine devam edeceğine sevindim Özlem. Sevgilerimle kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ece ablam :) Kucak dolusu sevgilerle :))

      Sil
  4. Ne güzel, hayellerinizin önü açık olsun hep. ♡

    YanıtlaSil
  5. Dergiyi ilk kez gördüm. Yeni sayısını alıp okuyacağım kesinlikle :) Mutlu kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir bak pişman olamazsın :) Sen de hoş kal, mutlu kal, umutlu kal canım :))

      Sil
  6. Ne güzel yeni başlıyorsun üniversite hayatina..

    Seni yeni maceralar bekliyor..

    Başarılar diliyorum..

    YanıtlaSil
  7. Benim de ilk üniversitem Hacettepe'ydi. Beytepe kampüsü harikadır. Hayırlı olsun, her şey gönlünüzce olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. tebrik ederim :) öğrencilik hayatında başarılar dilerim..

    YanıtlaSil

**Yorumlar sayesinde görüşüyoruz, yorum yazmadan geçmeyin.
**Lütfen yorum kısmında link vermeyin, link içeren yorumlar yayınlanmıyor.
**Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Özlem Ekici, Personal Blogger Templates | Blog aa

Levla'nın Not Defteri - Kişisel Blog | Bütün Hakları Saklıdır | Copyright © | 2016 - 2023