Yazılarım E-postana gelsin.

Yaz E-Postanı!

1 Nisan 2019 Pazartesi

Deliler ve Mahkumlar İçin Dua - Rainer Maria Rilke

Özlem Ekici

Sizler ki, hayat, belki sezdirmeden,
Sırt çevirmiş koca çehresiyle: şimdi,
Kim bilir, kendine hayattayım diyen
Biri dile getirmekte hafiften

Dışarda, özgürlüğün iklimlerinde,
Vakit geceyken bir duayı:
Kolay öldiirebilesiniz diye zamanı;
Çünkü zaman, hep peşinizde.

Şimdi hatırladığında hayat sizi,
Şefkatle saçlarınızı okşar:
Neniz var idiyse, hepsi
Bundan böyle başkalarında yaşar.

Hep sessiz kalmalısınız sizler,
Yürekleriniz artık yaşlandığında,
Hiçbir zaman öğrenmemeli anneler,
Yaşamak diye bıı da varsa.

Yukarlarda ay yükselmekte,
Aralandığı yerde dalların,
Ve sakinleri sîzlermişçesine
Pençesine düşmekte yalnızlığın.

Rainer Maria Rilke






Özlem Ekici / LEVLA LAVİN

Levla da benim, Özlem de ama buralarda çoğunlukla Levla'nın izini sürüyoruz.

12 comments:

  1. Etkileyici bir içerik olmuş yeni temanız'da hayırlı olsun levla hanım :) başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Temam yeni değil uzun süredir kullanıyorum lakin yine de teşekkür ederim.

      Sil
  2. Yaşamak diye bıı da varsa.

    böyle mi normali de ...güzel şiir için teşekkürler...sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim :) Kucak dolusu sevgiler.

      Sil
  3. Harika olmuş teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim.

      Sil
  4. Güzel bir siirmis canim bilmiyordum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim Derya abla, ben teşekkür ederim :)

      Sil
  5. heey rilke tabi yaaa herhalde yaniiii :)

    YanıtlaSil

**Yorumlar sayesinde görüşüyoruz, yorum yazmadan geçmeyin.
**Lütfen yorum kısmında link vermeyin, link içeren yorumlar yayınlanmıyor.
**Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Özlem Ekici, Personal Blogger Templates | Blog aa

Levla'nın Not Defteri - Kişisel Blog | Bütün Hakları Saklıdır | Copyright © | 2016 - 2023