Yazılarım E-postana gelsin.

Yaz E-Postanı!

14 Nisan 2019 Pazar

Turnaya Sevda

Özlem Ekici

Kırgın bir akşamüstü gibiyim şimdi,
Göğümde yalnız kalmış bir turna uçuşuyor.
Bir yağmur önce,
Bir yağmur çiseliyor çehreme doğru.
Yüreğimde bir kelebek doğuyor,
Kafamın karışıklığına inat
Bembeyaz kanatlarıyla çırpınıyor içimde.
Ben diyor, ben!
Doğmak için yıllar bekledim.
Kanat çırpmak için günler saydım.

Oysaki sessiz bir çırpınıştı benimkisi
Uçmak, ölmek ve
Binlerce kanat çırpmak için
Geldim, doğdum, yaşıyorum.
Uçmalıyım, özgürce
Sevdanın yettiği tüm diyarlara.

Bir masal bitti diye yakılmaz tüm kağıtlar
Okunmaz olmaz tüm şiirler.
Yeni bir devir bu artık.
Yeni bir çağ bu sevdaya dair.
İşte devrim kanat ucumda,
Bitmeli ve başlamalı.

Umut getirdim kanatlar üstünde,
Bir turna yüreğinde saklı sevdam.
Doğ üstüme ey güneş!
Yine bitiyor bir gece
Ve sen, ve ben
Avuçlarımızda sıktığımız hayatı
Bırakıveriyoruz yükseklere.
Kalbimin göğünde turnalar uçuşurken
Sevdam çırpınıyor bir suskunlukta.






Özlem Ekici
14.04.2019
Ankara

Özlem Ekici / LEVLA LAVİN

Levla da benim, Özlem de ama buralarda çoğunlukla Levla'nın izini sürüyoruz.

5 comments:

  1. Turnalar sevdalara uçan kuşlar oldu hep dizelerde teşekkürler güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, sevda kuşudur onlar :) Ben teşekkür ederim, sevgiler...

      Sil
  2. kalemine sağlık :) çok beğendim,yazarken ki hissiyatın okurken bana geçti sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna çok sevindiğimi söylemeden geçemeyeceğim, çok mutlu oldum. Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. hımmmmm umutlu bişi sölemişsiin, sarsıcı yinee :)

    YanıtlaSil

**Yorumlar sayesinde görüşüyoruz, yorum yazmadan geçmeyin.
**Lütfen yorum kısmında link vermeyin, link içeren yorumlar yayınlanmıyor.
**Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Özlem Ekici, Personal Blogger Templates | Blog aa

Levla'nın Not Defteri - Kişisel Blog | Bütün Hakları Saklıdır | Copyright © | 2016 - 2023