Yazılarım E-postana gelsin.

Yaz E-Postanı!

29 Mayıs 2020 Cuma

Uçurum - Şükrü Erbaş

Özlem Ekici

Yeni yeni anlıyorum
Yaşarken ölümünü düşünüp de
Ağlayan annem…

Seni sevincin hanesinden
Düşüren dünya
Başladı beni de bir kenara atmaya.

Işık çekiliyor yalım yalım
Sular değiştirdi yatağını
Yeni dallar buldu rüzgâr kendine.

Kime elimi uzatsam aşk diye
Kesiyor yollarımı
Kalbimle tenim arasındaki uçurum.

Ölüm alıştırıyor usul usul kendine
Alarak elimden dünya sevinçlerini
Ne kadar haklıymışsın anne…

Özlem Ekici / LEVLA LAVİN

Levla da benim, Özlem de ama buralarda çoğunlukla Levla'nın izini sürüyoruz.

8 comments:

  1. çok hüzünlü ve güzel bir şiir...

    YanıtlaSil
  2. şükrü erbaşı çok severim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim, şiirlerini ayrı kendini ayrı.

      Sil
  3. Güzel bir şiir, paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş Ablacım tebrik ediyorum ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu şiiri ben de çok severim, Erbaş hocamızın güzel eserlerindendir :) çok teşekkür ederim yorumun için ^^

      Sil

**Yorumlar sayesinde görüşüyoruz, yorum yazmadan geçmeyin.
**Lütfen yorum kısmında link vermeyin, link içeren yorumlar yayınlanmıyor.
**Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Özlem Ekici, Personal Blogger Templates | Blog aa

Levla'nın Not Defteri - Kişisel Blog | Bütün Hakları Saklıdır | Copyright © | 2016 - 2023