Yazılarım E-postana gelsin.

Yaz E-Postanı!

16 Temmuz 2019 Salı

Bağ Bozumu - Paul Verlaine

Özlem Ekici


Başımızdan bir şarkıdır yükselir 
Belleğimizin yok olduğu an. 
Kanımızın şarkısıdır duyulan 
Ki uzak bir musiki gibi gelir.

Dinleyin bu kanımızdır ağlayan, 
Ruhumuz bizi terkedip gidince, 
O ana dek işitilmeyen ince 
Bir ses gelir başlar başlamaz susan.

Ey şarap, kan; kızıl üzüm kanının 
Kara damar şarabının kardeşi, 
Tanrısal iksirleri insanların.

Şarkı söyleyin, ağlayın, belleği 
Ruhu atın; karanlıklara değin 
Garip bedenimizi sürükleyin

Paul Verlaine

Özlem Ekici / LEVLA LAVİN

Levla da benim, Özlem de ama buralarda çoğunlukla Levla'nın izini sürüyoruz.

5 comments:

  1. Şarkı söyleyin, ağlayın, belleği Ruhu atın; karanlıklara değin Garip bedenimizi sürükleyin ..

    Çok güzel satırlar not alayım bunu :) teşekkürler canım benim sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim, ben teşekkür ederim :))

      Sil
  2. "...
    saat çaldığı zaman her şey bitkin ve solgundur.
    ben eski günleri hatırlayarak ağlar
    ve kendimi kuru bi yaprak gibi oradan oraya sürükleyip götüren
    hain rüzgara kaptırırım."

    YanıtlaSil

**Yorumlar sayesinde görüşüyoruz, yorum yazmadan geçmeyin.
**Lütfen yorum kısmında link vermeyin, link içeren yorumlar yayınlanmıyor.
**Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Özlem Ekici, Personal Blogger Templates | Blog aa

Levla'nın Not Defteri - Kişisel Blog | Bütün Hakları Saklıdır | Copyright © | 2016 - 2023