Yazılarım E-postana gelsin.

Yaz E-Postanı!

1 Temmuz 2019 Pazartesi

Kaçışa Gazel - Federico Garcia Lorca

Özlem Ekici


Birçok kere yitirdim denizde kendimi
Yeni kesilmiş çiçeklerle dolu kulaklarım
Dilim sevgiyle, acıyla dolu.
Birçok kere yitirdim denizde kendimi
Bazı çocukların kalbinde yitirdiğim gibi.

Kimse yoktur duymasın öpüşürken
Yüzü olmayan insanların gülümseyişini
Kimse yoktur dokunurken bir bebeğe unutsun
Durgun kafataslarını atların.

Çünkü aranır alında güller
O katı görünüşünü kemiklerin.
Başka işe yaramaz erkeğin elleri
Toprağın altındaki köklere benzemekten.

Bazı çocukların kalbinde yitirdiğim gibi
Birçok kere yitirdim denizde kendimi.
Gidiyorum aramaya, suyu bilmeden,
Beni çürütecek, ışık yüklü ölümleri.

Federico Garcia LORCA


Özlem Ekici / LEVLA LAVİN

Levla da benim, Özlem de ama buralarda çoğunlukla Levla'nın izini sürüyoruz.

12 comments:

  1. Güzel bir şiir. Şairi daha önce duymamıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer şiirlerine de bir göz atmanızda fayda var, çok güzel dizeler kurmuş zamanında :)

      Sil
  2. Çok güzeldi Özlem kızım. Paylaştığın için teşekkürler. Bilirsin şiir severim :) Sana da sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim Ece ablam :) Ben teşekkür ederim, kucak dolusu sevgiler :))

      Sil
  3. Şiirsiz olmaz...
    ben de beklerim bloguma, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. biz de yitirelim kendimizi denizde o zamaan :) ülkü tamer de önemliiii :)

    YanıtlaSil

**Yorumlar sayesinde görüşüyoruz, yorum yazmadan geçmeyin.
**Lütfen yorum kısmında link vermeyin, link içeren yorumlar yayınlanmıyor.
**Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Özlem Ekici, Personal Blogger Templates | Blog aa

Levla'nın Not Defteri - Kişisel Blog | Bütün Hakları Saklıdır | Copyright © | 2016 - 2023