Yazılarım E-postana gelsin.

Yaz E-Postanı!

4 Ocak 2023 Çarşamba

Bi'şeyler #4 : Ölmeye Yatmak

Özlem Ekici

    Umut kırıntıları topluyorum. Ölmeye beş kala, yaşamaya çabalıyorum. Uzun süredir birtakım hastalıklarla boğuşuyorum. Hayat çok acımasız lafını o kadar çok kullanır oldum ki kendime şaşırıyorum. Umudun tükendiği yerde inat başlar dedikçe daha da zorlanır oldum. Yaşamaya sağlığım el vermiyor dostlar. Bu belki de son yazım, son nidam, bilemiyorum. Yarın garantiymişçesine hafta sonuma planlar yapıyorum. Sergiler, tiyatrolar beni bekliyor. Yaşayıp görürsem şayet onları da dolduracağım buraya. Blogum benim minik dünyam. :)

    Hayatın beni sürüklediği anlardan birini daha geride bıraktım. Bu sürüklenişler beni mutlu eden anlar gibi, ben iyiyim, iyi olmaya gayret ediyorum. Ölümü düşünüyorum, ölmeye yatmayı kabullenemeyen yanım sızlıyor. Yaşam bu kadar kavramamıştı beni, şimdi kendime bile yabancı hissediyorum. Keşkelerim var ve biriktiği yerlerden yakalıyorlar beni, yaşayamıyorum. 

    İnsanlara bakıyorum, yine aynı köşemden izliyorum onları, yaşamaya korkak ruhum sessiz sessiz ağlıyor. Biraz daha, biraz daha diyor Levla. Az kaldı, bitecek bazı umutlar ve acılar. Bu biraz hüzünlü bir yazı olacak dostum. Ölmeye yatan yanlarımı diriltecek kadar acı duyumsuyorum. Bu acı bitecek ama nasıl? Bu ömür son bulacak ama nasıl?

    İlgi çekici geliyor kulağa, son bir kez daha yaşama fikri. Geç kalmışlık hissi duymuyorum annem gibi, bir şeyler oldu ama olmadan yetişmişim diyorum usulca. Biraz daha sabret, dinecek tüm acılar. Bitecek kurulan düşler. Yıkılan hayaller tekrar filizlenecek. Umut topluyorum haneme, elde var bir!

    Biten düşlere, yıkılan duvarlara, kurulan keşkelere ant olsun ki iyi yaşadım. Mutlu hissediyorum, iyi değilim ama huzura teslim oluyorum. Bi'şeyler eksik, bi'şeyler yoksun, bi'şeyler başka şeyler... 

    Dans edelim mi yağmurda? Bu çalan şarkı ruhuma dokunuyor. Elimi tutan sen misin? Gidelim mi bulutlara? İnan ki sevdim ben bu hayatı, tüm olumsuzluklarına rağmen. Bitti mi? 

Özlem Ekici / LEVLA LAVİN

Levla da benim, Özlem de ama buralarda çoğunlukla Levla'nın izini sürüyoruz.

4 comments:

  1. Çok çok çok geçmiş olsun bütün dualarım güzel dileklerim seninle Özlem ekici. Lütfen umutsuzluğa kapılma keşke seninle arkadaş olsaydık işte o zaman bütün zorlukları el ele verip atlatabilirdik gerçi şuanda da buna inancım tam nasıl bir döngünün içindesin bilmiyorum ama her şey tam istediğin gibi olacak ve yağan yağmurda dans edeceksin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar sevindim ki buna :) Tanışalım isterim, bana ulaşmanın bir sürü yolu var, ulaş bana, ben sana ulaşmaya çalıştım ama pek blogundan öteye gidemedim :)

      Sil
  2. Burak.darkness12 Şubat 2023 22:08

    Hayat bazen üzerimize gelirken, Bulunduğumuz bataklıktan kurtulamayacak olma hissi, bütün bunlar olurken o bataklıktan gökyüzüne bakıp uçan kuşların özgürce sürülmesi ve bizimde bu bataklıktan çekip çıkarması, sadece hayata gökyüzünde süzülen bir kuş gibi bakmak ve yaşamaya devam etmek.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum benim seni ilk gördüğüm günü anımsattı :) manidar olmuş bunları yazman, üstelik bunu yazdığın sıralarda o andan haberin de yoktu, sanki içine doğmuş :))

    YanıtlaSil

**Yorumlar sayesinde görüşüyoruz, yorum yazmadan geçmeyin.
**Lütfen yorum kısmında link vermeyin, link içeren yorumlar yayınlanmıyor.
**Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Özlem Ekici, Personal Blogger Templates | Blog aa

Levla'nın Not Defteri - Kişisel Blog | Bütün Hakları Saklıdır | Copyright © | 2016 - 2023