Yazılarım E-postana gelsin.

Yaz E-Postanı!

28 Şubat 2017 Salı

Jurnal #1 : Birinci Yıl

Özlem Ekici
Merhabalar,
Bugün bu blogu açıp yazalı tam bir yıl olmuş.
Doğum: 28 Şubat 2016 
Ölüm: Beklemede... 
 Yazdıklarımı paylaşmak istemediğim yılları bir yandan özlüyorken bile hala buraya yazıyor olmamı çok ironik bulsam da devam edeceğim. Pınar'ın ve benim çok sevdiğimiz bir yer oldu burası. İçime rahatça döktüğüm bir ortam da oldu, bana kattığı güzel şeyler kadar sevmediğim şeyler de oldu. Velhasıl yazıyorum, yazacağım. Bir yıl da olsa on yıl da olsa yazacağım. Birilerinin okuduğunu bildiğim sürece yazacağım.

  Neyse baylar ve bayanlar, bloguma teşrif edip okuyanlar, şöyle bir göz atıp çıkanlar bu yazı benim blogumun yıllığı olduğundan dolayı bazı not alınması gerekenler var.
Mesela;
Şimdiye kadar 14 bin kişi gelip geçmiş defterimden, beni izlemeyi 82 kişi uygun görmüş, saygılar sevgiler onlara. 325 yorum ve cevap da var tabi bu bir yıl içinde. 
En çok okunan yazımız ÖZGÜRÜZ(?) yazısı olmuş, zinciri uzun olan bizler sevmişiz o yazıyı.
Facebook sayfamızdan bizi takip etmeyi uygun bulanların sayısı da 77 olmuş.
Dolu dolu bir yıl geçirmek istesek de düzenli yayın yüklemeyi beceremedik yine. Bunu seneye de yıllığımıza yazmamayı umuyoruz. 

Benim için önemli bir not:
Bugün saat 15.00 sularında yayınladığım bu yazıda bir adet de çekiliş bulunmaktaydı. Türk klasiklerinin en önemli yapıtlarından beşinin yer aldığı bir çekiliş vardı. Ancak gördüm ki Türk klasiklerinin yeni yetme edebiyat karalayıcı yazarlar veya yabancı, adını bile zor telaffuz ettiğimiz yazarlar kadar değeri yokmuş. Bu sebeple bu çekilişi iptal ettik.
Bundan sonraki amacımız sadece yazmak olduğunu söyleyerek normal yazı hayatımıza geri dönüyoruz. Bu yıllığa da böyle bir olayı  kayıt etmeden geçmeyelim.
Buralarda bir yerlerde zaten görüştük. Hoş kalın.



Özlem Ekici / LEVLA LAVİN

Levla da benim, Özlem de ama buralarda çoğunlukla Levla'nın izini sürüyoruz.

19 comments:

  1. İyi ki doğdunuz o zaman.Bloğunuz daim olsun.Sizi takip etmek istedim.Ancak izle butonunuzu göremedim.Dikkatimden mi kaçtı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger takip olarak yazılı ve e-posta aboneliğimizin hemen altında kitaplığa dayanmış bir kızımız var orada, işte o :) Teşekkür ederiz.

      Sil
    2. Yazıya da GFC üzerine tıkladığınız takdirde yeni açılan pencereden takip edebilirsiniz.

      Sil
  2. İyi ki doğdun blog, iyi ki varsın blog, nice seneler sana. Kutlarım Özlem kızım. Geç girdim nete, iyi ki kaçırmadım. Üzülürdüm. İnşallah bol bol yazarsın yeni senende de ve hep. Sağlık ve mutlulukla. Sevgilerimle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ece ablam. Bu senede daha çok yazacağım umarım. Kucak dolusu sevgiler sana canım ablam. :))

      Sil
  3. Vayy kocaman 1 yil 😃 hayrli olsun diyelim madem.Dur bende ebemkusaginin yanına oturmaya gideyim 😃

    YanıtlaSil
  4. Adaşmışız bu arada :D ne mutlu bize aradakiler dilek tutsun 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adaşım olaraktan tekrardan hoş geldiniz :)

      Sil
  5. Ama üzgünüm o dediğiniz kız görünmüyor takip edemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger içinden de ekleyebilirsiniz, blog adresini kullanaraktan izlediğim bloglar kısmından eklemeniz mümkün. :))

      Sil
  6. Umarim blogunda cok cok daha guzel yerlere gelirsin, daha nice yillar yazarsin buralara. :) Biz de okumaya devam ederiz. Ve cok haklisin artik edebiyat anlayisi degisiyor devrimizde. Cok aci.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım. Edebiyat anlayışının değişmesi normal ama bunlar bizim değerlerimiz kültürümüz, bu kadar önemsiz görülmesi canımı da sıkmadı değil ama az da olsa hala değer veren sahip çıkanlar var. Onlar için yazmaya devam diyorum :))

      Sil
  7. daha nice yıllar güzel yazılar yazmanız dileğiyle.....
    çekilişin iptali kötü olmuş kısmet belki değer veren birine çıkardı....

    YanıtlaSil
  8. Ekliyorum hemen madem 😃 görsmek üzere 😃

    YanıtlaSil
  9. Daha güzel güzel 11 yıllar olur inşallah :)))) Yazmaya devam can sıkılmaya gerek yok :)))devam devam tüm yazılara....

    YanıtlaSil

**Yorumlar sayesinde görüşüyoruz, yorum yazmadan geçmeyin.
**Lütfen yorum kısmında link vermeyin, link içeren yorumlar yayınlanmıyor.
**Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Özlem Ekici, Personal Blogger Templates | Blog aa

Levla'nın Not Defteri - Kişisel Blog | Bütün Hakları Saklıdır | Copyright © | 2016 - 2023